• ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر: 83456
شورای شهر

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های نیمه تمام مدیریت شهری این کلانشهر گفت: پروژه های مندرج در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری کلانشهر کرج اولویت بندی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مسعود محمدی در صد و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور اعضا کمیسیون، شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد به پایش و اولویت بندی پروژه‌های بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهارداشت: اعضای شورای اسلامی شهر بودجه سال جاری را در بخش‌هایی مختلف مصوب نموده اند تا بر اساس آن، پروژه‌هایی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا به سرعت به اتمام برسد و عملیات اجرایی پروژه های جدید شروع شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه بر این اساس، پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت فیزیکی بالا بوده و نیاز به منابع مالی و زمانی کمتری دارد به اتمام می‌رسد تصریح کرد: لازمه این امر شناسایی پروژه های اولویت دار است که طی دو سال باقی مانده از عمر شورای دوره ششم با سرعت به اتمام برسد.

محمدی اذعان کرد: پس از تعیین راهبردهای لازم در حوزه های مختلف شهری و اخذ نظر کارشناسی و رایزنی با مدیران شهری، مقرر شد تا پروژه های ضروری دارای اولویت در بودجه مصوب سال جاری شهرداری کرج مشخص و در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از احصا پروژه های مدیریت شهری، تعدادی از پروژه ها تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و مقرر شد تا پروژه‌هایی که نیاز به زمان بیشتری دارند و ضرورت اجرای آن کمتر است، به زمان آتی موکول می شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: تعداد ۴۰ پروژه در کمیسیون بررسی گردید که در جهت ارتقا زیرساختهای شهری و افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان تا ظرف ۲ سال آینده به ثمر می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =