ایزدیار

شصت و هفتمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهر ها و مراکز استان ها از ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، عمار ایزدیار سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه این اجلاس اظهارداشت: این نشست نقش موثر و فرصت مناسبی به منظور بهره مندی از راهکارهای نوین در شناسایی و رفع چالشهای مدیریت شهری در سطح کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیسیون های چهارگانه، اعم از کمیسیون عمران و توسعه شهری، کمیسیون حقوقی و اقتصادی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری بررسی و طرح پیشنهاد اصلاح برخی از قوانین و مقررات مربوط به مدیریت یکپارچه شهری، گزارش اعضا از معضلات و مسائل شهرهای مراکز استان و مطرح شدن عناوین جلسات کمیسیون های تخصصی ۴ گانه و بررسی موضوعات بعنوان دستور جلسه اصلی این مجمع مشورتی در تحقق اهداف خواهد بود.

ایزدیار با بیان اینکه این نشست به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد، اذعان کرد:طرح های مصوب پیشنهادی شورای اسلامی شهر کرج به مدیریت شهری در این نشست ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =