برنامه و بودجه

قائم مقام شهرداری کرج گفت: در راستای تسهیل در اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ هفتمین جلسه کمیته تخصصی و سومین نشست مشترک کمیته مذکور با حضور شهردار کرج، معاونین و مدیران کل ستادی عضو کمیته و مدیران مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ افراسیاب شجاعی با اشاره به اجرایی شدن بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور توسط شهرداری کرج؛ اظهار کرد: طی اجرای این قانون مالکین املاک دارای رای تخریب (اعاده) کمسیون ماده صد می‌توانند با توجه به ظرفیت قانونی ابلاغ شده در اسرع وقت به مناطق ۱۰گانه شهرداری برای پیگیری و تعیین و تکلیف پرونده ی خود مراجعه کنند.

شجاعی خاطر نشان کرد: در راستای تسریع در اجرای این بند از قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور، وزارت کشور دستورالعملی را صادر کرده که به عنوان وحدت رویه به شهرداری ابلاغ شده تا بر اساس آن بتوان به پرونده‌هایی که اصول سه‌گانه شهرسازی و موارد دیگر قانونی را رعایت نموده‌اند رسیدگی نماید.

قائم مقام شهردار با بیان اینکه به منظور بهتر اجرا کردن قانون مصوب مجلس در بند (ت) تبصره ۶ بودجه سال جدید جلسات منظمی برگزار شده، افزود: طی این جلسه مطابق با دستور جلسه صادره و نیز مصوبات قبلی گزارش اقدامات به عمل آمده از سوی مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج و حوزه‌ های ستادی طرح و بررسی شد.

وی در ادامه گفت: مطابق با فرآیند تعریف شده به استناد قانون و دستور العمل ابلاغی ابهامات و سؤالات همچنین پیشنهادات از سوی اعضا و حاضرین جلسه طرح و باهدف تسهیل در فرآیند انجام کار تصمیمات لازم اتخاذ شده که در زمان مناسب ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =