پویش نجات قطره ها

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: ششمین پویش نجات قطره‌ها در بوستان بسیج در اسلام آباد با حضور اعضای شورای شهر کرج برگزار شد.

محمد رضا خسروی در گفت‌گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تفکیک زباله در سطح محلات به پویش نجات قطره‌ها پیوسته است و در پویش‌های آتی نیز حضور فعال دارد.


وی افزود: شهروندان از پویش قطره‌ها و برنامه‌های آموزشی سازمان مدیریت پسماند استقبال پرشوری داشتند.


خسروی گفت: این سازمان با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای استان البرز و همکاری انجمن های مردم نهاد، پویش نجات قطره‌ها را باهدف آشنائی شهروندان با اهمیت اصلاح الگوی مصرف آب و اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء وکاهش تولید زباله، در فضایی شاد و با نشاط کودکانه برگزار کرد.


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: این پویش در محله حصارک پائین بوستان شهروند و در بوستان بسیج در اسلام آباد برگزار شد که خوشبختانه با استقبال کم نظیرشهروندان روبه رو شد.


وی ضمن قدردانی از حضور و حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج از برنامه‌های آموزش شهروندی گفت: باتوجه به استقبال پرشور شهروندان، مصمم شدیم که این برنامه را در سایر مناطق شهر نیز برگزار نماییم.


شایان ذکر است مسعود محمدی، علی ذبیحی و مجتبی حاجی قاسمی به نمایندگی از شورای اسلامی شهر کرج از این مراسم بازدید و ضمن قدردانی از برگزارکنندگان آن، بر ادامه این روند تأکید نمودند.

ششمین پویش نجات قطره‌ها در اسلام آباد

ششمین پویش نجات قطره‌ها در اسلام آباد

ششمین پویش نجات قطره‌ها در اسلام آباد

ششمین پویش نجات قطره‌ها در اسلام آباد


منتشر شده در تاریخ ۳ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =