حق محمدلو - منطقه 1

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج گفت: با هدف جلوگیری از وقوع حریق، حاشیه جاده چالوس از شاخ و برگ خشک درختان و سایر زائدات پاکسازی شد.

عباس حق محمدلو در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با آغاز فصل گرما و خشک شدن علف‌های هرز و شاخ و برگ درختان، شاهد وقوع حریق در برخی مناطق از جمله حاشیه جاده چالوس هستیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از وقوع حریق در حواشی این جاده افزود: برای ایجاد نظم و پاکیزگی بیشتر در سطح منطقه و همچنین جلوگیری از وقوع حریق در حاشیه جاده چالوس، نیروهای خدمات شهری این منطقه اقدام به جمع آوری برگ‌ها، چوب‌های خشکیده و زائدات این محدوده کرده اند.

این مسئول با اشاره به اینکه اغلب حریق‌های حاشیه جاده چالوس عامل انسانی دارد، توضیح داد: گردشگرانی که برای تفریح به حاشیه جاده چالوس سفر می‌کنند، باید قبل از ترک محل ازخاموش شدن آتشی که برای پختن غذا و ... روشن کرده اند اطمینان حاصل کنند چون گاه یک اهمال ساده حوادث ناگواری به همرداه دارد.

مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج  با اشاره به اینکه طرح جمع آوری شاخ و برگ خشگیده درختان تا پایان فصل گرم سال ادامه دارد، افزود: از گردشگران تقاضا می‌شود در زمان کمپ و استراحت در حاشیه جاده چالوس نکات ایمنی را رعایت کنند و از پرت کردن کبریت و فیلتر سیگار روشن در میان علف های هرز خودداری کنند.

حق محمدلو گفت: از صاحبان باغات این محدوده نیز درخواست می‌شود تا نسبت به هرس کردن علف های هرز نزدیک باغ خود اقدام و به این ترتیب شهرداری را در اجرای این طرح یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =