عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

رییس شورای شهر کرج گفت: رسانه‌های شهری دیده بانی صادق برای تحقق خواسته شهروندان هستند.

عباس زارع در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: رسانه های شهری دیده بانی صادق برای تحقق خواسته شهروندان هستند و با عمل به وظایف خود نقش به سزایی در حل مشکلات شهری و تحقق مطالبات به حق شهروندان دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه بازوی توانمند مدیریت شهری است، ادامه داد: در صورتی که مدیران شهری بتوانند از ظرفیت رسانه ها به شکل درست بهره بگیرند، توسعه شهر با سرعت بیشتری محقق می‌شود.

زارع با تاکید براینکه مدیران شهری نباید نگران انتقاد سازنده اصحاب رسانه باشند، توضیح داد: انتقاد و سوالاتی که اصحاب رسانه از مدیران شهری می‌کنند، در حقیقت انعکاس مطالبات شهروندان است و پاسخگویی درست و به موقع به آنها نقش به سزایی در تبدیل کرج به شهری آرام و افزایش حس آسایش و امنیت شهروندان دارد.

این مسئول ابراز کرد: نگاه تیزبینانه و دقیق اصحاب رسانه نه تنها عملکرد مدیران شهری را مختل نمی کند، بلکه مکمل اقدامات و خدمات آنها است و باعث می‌شود اعتماد عمومی نسبت به مدیریت شهری افزایش یابد.

زارع با اشاره به اینکه تعامل اصحاب رسانه با مدیریت شهری باعث شفافیت در عملکرد مدیران شهری می‌شود، ادامه داد: اگر شهروندان از آنچه در شهر اتفاق می افتد به خوبی مطلع شوند و به این باور برسند که هدف  مدیران شهری چیزی جز رضایت آنها نیست، مشارکت خود برای اداره امور را افزایش داده که این فرایند سرعت توسعه شهر را دو چندان می‌کند.

رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه اعتماد عمومی محصول فعالیت آزادانه اصحاب رسانه در تمام عرصه‌های مدیریت شهری است، افزود: در اتاق مدیران شهری برای همه اصحاب رسانه باز است چون  ما بر این باوریم بدون حضور پررنگ، منتقدانه و اصلاح‌گرانه خبرنگاران اهداف مدیریت شهری محقق نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =