• ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر: 74058
کمیته امداد

کمیته امداد امام خمینی به منظور دریافت کمک های مردمی و برای تامین نیازمندی های اولیه مددجویان کمیته امام خمینی (ره) با اعلام فراخوان عمومی تحت عنوان "شکرانه سلامت" اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، با توجه به شرایط فعلی جامعه و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی جهت کنترل و ریشه کنی ویروس کرونا، تامین منابع مالی برای آحاد مردم به ویژه اقشار کم درآمد و بی بضاعت جامعه برای این نهاد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

با عنایت به اینکه همه ساله با هدف تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت و در آستانه سال نو در اسفند ماه با همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی استان اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری به عنوان یک رویداد ملی که به عنوان یکی از مهمترین رخدادهای عرصه خیر و احسان شناخته شده می کردیم لیکن به دلیل شرایط حساس کنونی، این نهاد نیز مانند ساید دستگاه ها فعالیت های میدانی خود را متوقف کرده و بر روش های غیر حضوری متمرکز شده است.

لذا ضمن تاکید بر به کارگیری روش های متداول برای کنترل و مهار بحران اخیر، لازم است از تمام ظرفیت های در اختیار از قبیل ارسال پیامک انبوه به تمام مشترکین اپراتورها (حداقل سه مرحله جهت دعوت به انفاق و صدقه و عیدانه) استفاده شود.

همچنین از کانال های ارتباطی زیر جهت اعلام یک فراخوان عمومی با عنوان "شکرانه سلامت" بهره برداری شود:

استفاده از تلفن ثابت ۰۲۶۳۵۵۷

استفاده از کدهای دستوری مانند #۱*۸۸۷۷* و انتخاب گزینه البرز

استفاده از سامانه پیامکی ۸۸۷۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =