مرکز علمی کاریردی

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج: طرح دانشجویان، مدافعان سلامت به منظور پیشگیری از ویروس کرونا آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اکبر میروکیلی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب برای تلاش همه افراد در راستای مقابله و ریشه کن کردن ویروس کرونا از کشور، گفت: به همت مدیریت فرهنگی دانشجویی و بسیج مرکز، طرح (دانشجویان داوطلب، مدافعان سلامت) کلید خورد. 

میروکیلی افزود: در این َطرح که در جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا اجرایی شد، دانشجویان داوطلب اقدام به ضدعفونی محیط اطراف دانشگاه اعم از پارک اطلسی، معابر عمومی، مغازه ها و مجتمع های مسکونی واقع در مجاورت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج کردند. 

وی همچنین غربالگری از طریق سنجش تب و ارائه توضیحات و آموزش در خصوص ویروس کرونا به شهروندان را از دیگر اقدامات دانشجویان در این طرح برشمرد.

رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: با این اقدام در راستای ایجاد آرامش و امنیت روانی در بحران کنونی، به یاری شهروندان شتافتیم و با اتحاد، همت و همدلی دست به دست هم داده ایم تا به یاری خدای متعال این ویروس را ریشه کن نماییم. 

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در خانه بمانند چرا که خانه امن ترین مکان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و بیائیم با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا شرایط را برای خانواده خود و خانواده جهادگران عرصه سلامت و کادر درمانی بهبود بخشیم.

گفتنی است؛ فاز دوم این طرح در روزهای آتی انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =