• ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر: 74163
5

قائم مقام سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: مراسم کاشت نهال با مشارکت جمعیت هلال احمر کرج و به منظور تسکین آلام خانواده های داغدار در پارک شهید چمران کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر درویش در حاشیه این مراسم گفت: کاشت نهال در طرح همدلی با خانواده متوفیانِ ویروس کرونا در قالب طرح ملی "غمگساران جوان" و با مشارکت جمعیت هلال احمر کرج به منظور تسکین آلام خانواده های داغدار برگزار شد.

وی افزود: کاشت نهال نشانِ پاسداشت طبیعت برای نسل آینده است و در شرایطی که نبود امکان برگزاری مراسم همدردی با اعضای خانواده متوفیان موجب انباشت فشارهای روانی و تنش درونی خانواده های بازماندگان شده اجرای این طرح تا حدی می تواند تسلی خاطر خانواده ها داغدار باشد.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت شهری کرج از نخستین روزهای شیوع این بیماری در صف اول مبارزه با کرونا و در کنار مدافعان سلامت حضور داشته است، ادامه داد: آگاهی بخشی عمومی از طریق فضاهای تبلیغاتی شهری، راه اندازی تور مجازی از اماکن گردشگری باغ گلها و کاخ مروارید؛ ضدعفونی کامل و مستمر عرصه‌های فضای سبز شامل نیمکت‌ها، وسایل بازی، وسایل تندرستی ، سرویس‌های بهداشتی از مهمترین اقدامات این سازمان در این زمینه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =