9

تلاش ما افزایش نقش هنر در شهر و مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت این بخش در شناساندن موضوعات فرهنگی، اجتماعی و آموزش های شهروندی به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف سازمان فرهنگی اجتماعی است.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره اهمیت هنر و ابعاد مهم آن در سطح جامعه اظهار داشت: هنر یکی از ارکان مهم در زندگی شهری ست و نقش بسزایی در توسعه فردی اجتماعی دارد، از همین رو باید اهمیت ویژه ای برای این امر قائل شد.

وی با بیان اینکه سال ۹۸ سالی پربار در حمایت از هنر و هنرمندان عزیز بوده و در تاریخ شهرداری کرج بی سابقه بوده است، گفت: راه اندازی و تجهیز خانه هنرمندان شهر، برگزاری جشنواره های فیلم، عکس، نقاشی، شعرهای آیینی و کلاسیک، تئاتر، قصه گویی و خوشنویسی و... از جمله برنامه های اجرا شده در سال گذشته بوده است به طوری که در راستای سیاست های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، این توجه و اهمیت در سال ۹۸ حدود ۱۴.۵ درصد از بودجه تخصیصی سازمان فرهنگی را به خود تعلق داده است و این عدد در مقایسه با سال ۹۷ رشد بیش از ۴۰۰ درصدی را داشته است.

این مسئول ادامه داد: مثال عینی این رویداد مهم، توجه ویژه به گروه های تئاتر و نمایش با بیش از یکصد شب اکران است.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این اهتمام به تاکید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین روسای کمیسیون های هنر و ارتباطات همچنان ادامه داشته به طوری که در برنامه های ارائه شده در سال ۹۹ بیش از ۲۴ درصد از بودجه را به خود اختصاص داده تا بدین صورت افزایش نقش هنر در شهر و مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت آن در شناساندن تمامی موضوعات فرهنگی و اجتماعی و آموزش های شهروندی به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف سازمان محقق شود.

رحیمی در پایان گفت: راه اندازی گالری که یکی از خواسته های اصلی هنرمندان گرانقدر شهرمان است نیز در دست اقدام بوده و به زودی راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =