روند آماده سازی پروژه بزرگراه شمالی

بزرگراه شمالی یکی از مهمترین و ارزشمندترین طرح های ترافیکی کلانشهر کرج به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عسگر نصیری با بیان اینکه بزرگراه شمالی با طول بیش از ۱۷.۵ کیلومتر در شمال کرج احداث می شود، گفت: با احداث این بزرگراه، درصد قابل توجهی از ترافیک درون استان به حاشیه منتقل می شود و تاثیرات مطلوبی بر ترافیک و هوای شهر می گذارد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج؛ رفع معارض های این پروژه با هدف تسریع در اجرا در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد و طبق زمان بندی اعلام شده با سرعت مناسبی در حال اجراست و شهرداری برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

سوله های ورزشی و بحران درمناطق ۷ و ۱۰ کرج آماده بهره برداری

نصیری با اشاره به اینکه احداث سوله برای روزهای بحرانی یکی از وظایف جدی مدیدیت شهری است، افزود: یکی از اقدامات شاخص در زمینه مدیریت بحران و آمادگی برخورد با حوادث، احداث و تجهیز سوله های چند منظوره مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: باتوجه به لزوم آمادگی جهت اقدام موثر در زمان های وقوع حوادث، ساخت سوله دو منظوره بحران و ورزشی در مناطق ۷ و ۱۰ تکمیل و آماده بهر برداری است. 

این مسئول همچنین پروژه هایی که قابل افتتاح و بهره برداری هستند را برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ها افتتاح ایستگاه آتش نشانی صنفی و صنعتی در منطقه ۲ و فاز نخست موزه دفاع مقدس میباشد که تا چند وقت اخیر به بهره برداری می رسد.

بازگشایی پل یادگارامام (ره) / افتتاح پل ششمین پل از تقاطع غیر همسطح حصارک

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، با اشاره به اینکه احداث پل یادگار امام (ره)  با پیشرفت‌ ‌۹۰‌ درصدی در حال اجراست، گفت: با افتتاح این پل تا چند روز آینده مسیر دسترسی میدان مادر تا سه راه رجایی شهر را فراهم می شود.

نصیری ادامه داد: پل B۵ از مجموعه پل های پروژه چند سطحی تقاطع غیر همسطح است، درحال حاظر آماتوربندی و اجرای فضای سبز زیر پل همچنین اصلاح هندسی آن تکمیل و آماده بهره برداری است. 

وی در ادامه با تاکید براینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح حصارک کرج بر اساس نیازسنجی توسعه شهری و حمل‌ونقل صورت گرفته، افزود: با بهره برداری از این پروژه، حرکت از خیابان شهید بهشتی به سمت اتوبان تهران با کاهش بار ترافیک  و زمان سفر همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =