2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج: مناطق کمتر برخوردار اصلی ترین مسیرهای اجرای طرحِ جهادی امید هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح جهادی امید، اظهار داشت: توجه به محلات کم برخوردار، عدالت محوری و ایجاد رفاه نسبی از برنامه های منطقه در سال جاری خواهد بود.  

وی گفت: این طرح به منظور توجه به نیازها و درخواست های شهروندان و با استفاده از کلیه امکانات انجام می شود.

این مسئول در ادامه به بهره برداری از فاز دوم بوستان شیخ آباد اشاره کرد افزود: جهت ایجاد بسترهای مناسب به منظور تامین شادابی و نشاط شهروندان زمین فوتبالی طراحی شده که با برنامه ریزی های انجام شده در تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر منطقه ۲ با تشریح اقدامات مهمی که در طرح جهادی امید در شهرک مدرس ( شیخ آباد، نوروز آباد) صورت گرفته ادامه داد: بررسی تملک باغ آموزش وپروش در نوروزآباد جهت ادامه مسیر خیابان شهید بابائی برای رفع گره ترافیکی و تسهیل مسیر تردد محلی به جاده محمد شهر و همچنین عریض نمودن کوچه دامپزشکی جهت آسایش شهروندان که طی جلساتی متعدد با مدیران ارشد اداره کل دامپزشکی استان البرز صورت گرفت، امسال اجرای می شود.

جلالیان به بازدید مشترک معاون اداره کل راه آهن استان تهران از ریل راه آهن شیخ آباد نیز پرداخت و گفت: با مذاکرات صورت گرفته مقرر شد با تلاش این اداره کل احداث زیرگذر شیخ آباد و دیوار حائل در مسیر ریل به سرعت به اجرا درآید تا مشکلات شهروندان این محله قدیمی هر چه سریعتر مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =