8

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج: توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راه ها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان اثرگذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی با اشاره به اجرای عملیات تراش و روکش معابر اظهار داشت: مسیرهای پرتردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که امکان تعاملات اجتماعی، کار، تفریح، استراحت، تجمع و بازی را برای انسانها در شهر فراهم می کند.

وی ارتقای کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و گفت: در این راستا عملیات تراش و روکش آسفالت بلوار تعاون، خیابان اردلان هفتم، خیابان نیری و ابتدای خیابان ساوجی با صرف یک هزار و ۵۶۶ تن آسفالت اجرایی شد.

این مسئول افزود: این طرح به منظور فراهم کردن شرایط مساعد در گذرگاه ها برای شهروندان و برطرف کردن نقص ها و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت عمرانی و ترافیک منطقه اجرایی شده است.

 مدیر منطقه ۸ با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... اولویت های اجرایی منطقه است، خاطرنشان کرد: بر اساس رویکرد محله محوری مجموعه مدیریت شهری محلاتی که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی، اولویت بندی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط را اجرا می کند.

لطفی در پایان، رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که با اتمام طرح های عمرانی در کوتاهترین زمان ممکن موجبات خوشنودی همشهریان را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =