شهید چمران

اساتید بسیجی به عنوان فرمانده های جنگ نرم نقش ویژه ای در بصیرت افزایی جامعه و افزایش توان علمی کشور دارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آیین بزرگداشت استاد عشق و ایثار، شهید دکتر چمران با حضور منصور وحیدی؛ عضو شورای اسلامی شهر کرج، حسینی؛ رئیس حراست دانشگاه جامع استان البرز، سردار رضاپور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و حجت السلام راست روش از اساتید دانشگاه در مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج برگزار شد.

سیدعلی اکبر میروکیلی؛ رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران با اشاره به نامگذاری روز شهادت این بزرگوار به نام بسیج اساتید، گفت: اساتید بسیجی می توانند به عنوان فرمانده های جنگ نرم نقش ویژه ای در بصیرت افزایی جامعه و افزایش توان علمی کشور داشته باشند.

منصور وحیدی؛ رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با تببین خط مشی نظام و ارزش های انقلاب، پیروی از قرآن، امام و اسلام از دیدگاه شهید چمران از خصوصیات و سجایای اخلاقی این شهیدا گرانقدر در تقوا و اخلاص و تعهد سخن گفت و افزود: زندگی سراسر برکت این شهیدِ بزرگوار باید الگوی اساتید قرار گیرد و بی‌شک دانشجویان شیفته اخلاق و رفتار استادانی چون این عزیز قرار می‌گیرند و آن‌ وقت است که نور معنویت فضای جامعه را آکنده می‌کند.

در ادامه این مراسم حجت السلام راست روش بیان کرد: شهید مصطفی چمران پایه گذار جبهه مقاومت و مبارزه همه جانبه با استکبار بود و سیره رفتاری و تفکر استکبار ستیزی همراه با توان بالای رزمی و قدرت چریکی شهید زمینه ساز پیروزی های بسیاری در جهت مقاومت شد.

همچنین سردار رضاپور با بیان اینکه شهید چمران بنیانگذار مقاومت در انقلاب اسلامی است، گفت: این شهید گرانقدر با تکیه بر روحیه جهادی و با وجود الگوی شایسته ای همچون رهبر معظم انقلاب، توانست پایه گذار ستاد جنگ های نامنظم و چریکی باشد و امروز به عنوان الگوی برتر و ارزشمند در جواع مختلف شناخته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =