بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج: رعایت حجاب نه تنها برای خود زن ارزش‌آفرین بوده و موجب حفظ کرامت انسانی می‌شود بلکه موجب سلامت روحی و حفظ ارزش‌های انسانی، کاهش چشمگیر آسیب‌های فردی و اجتماعی، آرامش و پایداری و استحکام نهاد مقدس خانواده، تربیت صحیح فرزندان و پاک نگه‌داشتن محیط اجتماع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند با اشاره به نامگذاری ۲۱ تیرماه به نام روز حجاب و عفاف اظهارداشت: حجاب عملا عامل مهمی برای آزادی زن است نه اسارت، زن با رعایت حجاب در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می تواند نقش آفرینی عظیمی داشته باشد.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حجاب هم برای آقایان است و هم برای بانوان، افزود: در قرآن مجید بیش از ۱۰ آیه در مورد حجاب و حرمت نگاه به نامحرم وجود دارد؛ هرچه حجاب و پوشش ظاهری بیشتر و بهتر باشد در تقویت و پرورش عفت تأثیر بیشتری خواهد داشت و هرچه عفت درونی و باطنی بیشتر باشد حجاب و پوشش ظاهری هم بیشتر و بهتر خواهد بود.

بزنی بیرانوند با اشاره به اینکه اولین فلسفه حجاب، حرمت بخشیدن به زن می باشد، بیان کرد: زن مسلمان تجسم حرمت و عفت در جامعه است، پوشش اسلامی به نوعی احترام گذاشتن به زن و محفوظ نگه داشتن وی از نگاه های نامحرم است.

به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج، امروزه برای مقابله با دسیسه های دشمنان بانوان ایران اسلامی باید حجاب فاطمی و زینبی داشته باشند، حجاب ارزش ماست و به هیچ وجه محدودیت نیست بلکه مصونیت است و بانوان عفیفه باید از حجاب خود دفاع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =