7

مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرداری منطقه هفت کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در پی به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او، آیین بزرگداشت شهادت سردار دل ها با حضور شهردار، معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۷ کرج برگزار شد.

عباس حق محمدلو مدیر منطقه هفت شهرداری کرج: با بیان اینکه همه ما مدیون رشادت های این سردار بزرگ هستیم، گفت: حقیقت جویی، ظلم‌ستیزی، عدالتخواهی چیزی نیست که بتوان با راکت و پهباد خاموش کرد خون شهید می‌جوشد، ریشه می‌کند، جوانه می‌زند و درختی تنومند می‌شود.

وی بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی و سبک زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم تاکید کرد و گفت: دهه بصیرت و ایام شهادت سردار دلها فرصت مناسبی است تا مردم شناخت بیشتری از مشی و مرام و دیدگاه های این شهید عزیز پیدا کنند.

این مسئول سردار حاج قاسم سلیمانی را نمونه ای کم نظیر از مجاهدت، تقوا، حق طلبی، ولایتمداری، ظلم ستیزی و مردمداری دانست که در جبهه های نبرد مالک اشتر زمان لقب گرفته بود.

گفتنی است این مراسم با همت پایگاه بسیج سلمان فارسی برگزار و در آن برنامه هایی همچون مشارکت در همایش ناحیه امام سجاد (ع)، برگزاری مسابقه نقاشی، برپایی ایستگاه صلواتی، مسابقه کلامی با سردار و خرید کتاب سردار سلیمانی مهربان و چاپ بنر گزیده ای از وصیت نامه زیبا، معنوی و سیاسی، الهی سردار دلها انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =