لطفی

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم این منطقه با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری دفتر امام‌جمعه کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی لطفی بابیان اینکه انتقال صنوف مزاحم و آلاینده یکی از معضلات سطح شهر است، اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مختلف در کارگروه ساماندهی صنوف مزاحم، مقرر شد انتقال رسته‌های قابل‌انتقال اتحادیه صنف مصالح‌فروشان در اولویت نخست انتقال قرار گیرد.

وی به صنوف مزاحم که در بافت قدیمی شهر قرارگرفته‌اند اشاره کرد و افزود: مطابق دستورالعمل‌های شهرداری و شورای شهر کرج اقدامات خوبی انجام‌شده و تعدادی از این صنوف مزاحم  تعهد و اخطار گرفته‌اند.

مدیر  منطقه ۸ شهرداری کرج از اخطار به ۱۰ واحد مصالح‌فروش خبر داد و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در سطح شهرها وجود صنوف مزاحم و آلاینده است که علاوه بر آلایندگی‌های صوتی، آشفتگی بصری، باعث بروز ترافیک در بسیاری از معابر اصلی شده است.

لطفی به حل مشکل ترافیکی چندین ساله شهروندان ساکن خیابان ابوذر اشاره کرد و یادآور شد: در راستای رفع معضل ترافیکی خیابان ابوذر به جهت عرض کم معبر و وجود اصناف مختلف در این خیابان و با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری دفتر امام‌جمعه کرج، هماهنگی‌های لازم با معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج و شورای ترافیک انجام شد.

وی ادامه داد:  پس از اخذ دستور و مصوبه لازم و با حضور رئیس پلیس راهور منطقه برای رفع  مشکل شهروندان ساکن خیابان ابوذر با تلاش در نصب تابلوهای راهنمایی توسط کارکنان حوزه  معاونت امور عمرانی حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۸ از طریق یک‌طرفه شدن معبر رفع شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری یادآور شد: مجموعه شیخ‌آباد مکانی است که برای مشاغل مزاحم جانمایی شده و باید موردتوجه جدی قرار بگیرد زیرا تعداد بیش از دو هزار واحد صنفی آلاینده و مزاحم در این  منطقه دیده‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =