جلسه هماهنگی برنامه های شهادت حضرت زهرا س

شهردار کرج از سازمان فرهنگی خواست برای اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و حماسه نهم دی سیاست‌گذاری کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، این جلسه با حضور شهردار کرج، معاون خدمات شهری، سرپرست معاونت فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، فرمانده پایگاه بسیج حوزه هشت حضرت سید الشهدا (ع) برگزار شد.

مصطفی سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه برنامه های ایام فاطمیه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی، اقداماتی فرهنگی است، اظهار کرد: متولی اجرای این برنامه ها باید سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج باشد.

وی افزود: این برنامه ها باید با همکاری مسئولان حاضر در جلسه سیاست گذاری شود، طرح متحد الشکل تبیین شده به مناطق ابلاغ شود تا مناطق ۱۰ گانه مجری طرح باشند.

شهردار کرج ضمن اشاره به اهمیت توجه به اهل بیت و ضرورت ترویج فرهنگ انقلابی و مذهبی میان جوانان، از طرح های مطرح شده در جلسه استقبال کرد و گفت: جلسه ای در این خصوص با فعالان فرهنگی، هیئت های رزمندگان و مدیران قبلی فرهنگی برگزار و نقطه نظرات و انتقادات انان نیز در اجرای طرح نهایی لحاظ شود تا شاهد اقدام خوبی در این خصوص باشیم.

در نهایت مقرر شد، مسئولان حاضر در جلسه اقدامات لازم و مطرح شده از سوی شهردار کرج در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه های ایام فاطمیه، سالروز شهادت سردار سلیمانی، و ۹ دی را پیگیری کرده و به سرانجام برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =