بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: فضایی که به‌عنوان پارکینگ دهکده گردشگری باغستان مورداستفاده قرارگرفته متعلق به شهرداری نیست و مالک خصوصی دارد.

پیمان بضاعتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از وضعیت پارکینگ دهکده تفریحی باغستان اظهار کرد: فضایی که به‌عنوان پارکینگ دهکده گردشگری باغستان مورداستفاده قرارگرفته متعلق به شهرداری نیست و مالک خصوصی دارد.

وی توضیح داد: با هماهنگی صورت گرفته با مالک این زمین بناشده پیمانکاری برای استقرار نگهبان در این محوطه و ایجاد سازوکاری برای صدور قبض پارکینگ معرفی شود تا از این طریق ایمنی خودروهای خانواده‌هایی که برای تفریح به دهکده گردشگری باغستان می‌آیند تأمین شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به سازوکار خرید و توزیع لباس و کفش کار سبزبانان شاغل در شهرداری کرج اضافه کرد: ۱۰ نفر از سبزبانان به‌عنوان نماینده این قشر زحمت‌کش انتخاب و راحت‌ترین لباس و کفش را از میان گزینه‌های پیشنهادی انتخاب کرده‌اند.

بضاعتی پور گفت: با توجه به اینکه تعداد سبزبانان شاغل در مناطق دهگانه زیاد است، نمی‌توان سلیقه و نظر همه آن‌ها را در انتخاب لباس و کفش لحاظ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =