تعمیرگاه

سرپرست منطقه یک شهرداری کرج گفت: هر چند عقب ماندگی‌هایی در رفت و روب برخی کوچه‌ها و معابر این منطقه وجود دارد ولی با تلاش پاکبانان عزیز این مشکل به مرور برطرف می‌شود.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اجرای طرح جمعه‌های جهادی در این منطقه اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، عملیات پاکسازی و نظافت محلات مختلف این منطقه در روزهای جمعه هر هفته در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هر چند عقب ماندگی‌هایی در رفت و روب برخی کوچه‌ها و معابر این منطقه وجود دارد ولی با تلاش پاکبانان عزیز این مشکل به مرور برطرف می‌شود.

سرپرست منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اینکه برخی ساکنان از فعالیت مشاغل مزاحم در سطح معابر و خیابان‌های این منطقه گلایه دارند، گفت: ساکنان اغلب از سروصدای تعمیرگاه‌های اتومبیل گلایه دارند و بر این اساس اقدامات اولیه برای ساماندهی این مشاغل صورت گرفته است.

گروسی همچنین به مقابله جدی با ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح این منطقه اشاره کرد و افزود: گشت‌های ویژه‌ای در این خصوص فعال شده ولی از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده ساخت وسازهای غیرمجاز با سامانه ۱۳۷ تماس و موضوع را گزارش کنند تا بتوان به موقع از ادامه تخلفات جلوگیری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =