بنر جشن مهربانو - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن بزرگ مهربانو در تالار شهیدان نژادفلاح خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به فرارسیدن ایام با سعادت دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ و اهمیت نکوداشت مناسبت‌های بزرگ مذهبی و همچنین لزوم برگزاری رویدادهای‌ امیدآفرین و نشاط بخش به‌ویژه برای دختران و بانوان در جامعه، اظهار کرد: دختران ایران عزیز به عنوان الگو و سرمایه‌های اجتماعی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و شایسته برای این قشر مهم جامعه از جمله مواردی است که دستگاه‌های مختلف فرهنگی باید در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد رویداد فرهنگی، اجتماعی و جشن بزرگ "مهربانو" را در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹، در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: جشن بزرگ مهربانو با حضور و سخنرانی دکتر سعید عزیزی، مداحی سجاد محمدی، اجرای هانا ستوهی استندآپ کمدین مطرح خنداننده شو و حضور مژده خنجری و زینب پورابراهیم از مجریان توانمند صدا و سیما، میزبان تمامی علاقه‌مندان و عموم مردم خواهد بود.

اشتری ضمن دعوت از عموم شهروندان محترم و تمامی دختران گرانقدر کرجی جهت حضور در این جشن بزرگ، گفت: برنامه‌ریزی لازم درخصوص تداوم مراسم‌های متنوع فرهنگی انجام شده و در روزها و هفته‌های آتی به اطلاع عموم خواهد رسید و به زودی به مرحله اجرا در می‌آید، تا گامی مهم در جهت افزایش نشاط شهروندی برداشته شود.

ویژه برنامه مهربانو در کرج برگزار می‌شود


منتشر شده در تاریخ 19 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =