بازدید نماینده مجلس بهمراه شهردار واعضاء شورا

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند پیشرفت متروی کرج رضایت بخش است، گفت: پیگیر رفع مشکلات پروژه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عباسی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه متروی کرج، اظهار کرد: برخی موانع و مشکلات باعث شده بود روند تکمیل این پروژه در طول بیش از یک دهه به کندی پیش برود.

وی ادامه داد: طی سه سال و نیم اخیر بسیاری از این مشکلات مرتفع شد و طی چند سال گذشته شاهد پیشرفت قابل توجه این پروژه بوده ایم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: با تسریع در تکمیل ایستگاه‌های مختلف این پروژه، شاهد توسعه سیستم حمل و نقل پاک در کرج خواهیم بود.

عباسی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل ریلی درون شهری کرج یکی از پیشرفته ترین سیستم های پیش بینی شده کشور است، توضیح داد: امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان و حمایت دولت، به زودی انتظار طولانی شهروندان کرجی برای استفاده از مترو به پایان برسد.

عباسی توضیح داد: به عنوان نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی با همه توان پیگیر رفع مشکلات هستیم تا متروی کرج هر چه زودتر به سرانجام برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =