بازدید سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: دهمین جشنواره لاله‌های کرج با نظم و انضباط بیشتری برنامه‌ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی سلطانی مقدم در حاشیه بازدید از دهمین جشنواره لاله هایِ کرج اظهار کرد: کیفیت مطلوب گل‌های لاله از نظر شکوفایی، رنگ‌بندی و سایز لاله‌ها و طراحی کاشت دیگر عرصه‌های باغ گل‌ها و تلفیق آن با اِلمان‌های هنری مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.


وی افزود: استمرار دهمین دوره جشنواره لاله‌ها در کرج و استقبال شایسته گردشگران با بازدید روزانه ۲۷ هزار نفر از این جشنواره نشان دهنده انسجام برنامه‌ریزی در مدیریت شهری و توالی مشارکت شهروندان در امور شهری است.


این مسئول بیان داشت: همه ساله در آغاز شروع سال، جشنواره لاله‌های شهر کرج سبب نشاط و امید در شهر شده و روحیه نشاط و شادابی را در شهر گسترش می‌دهد.


معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در پایان ضمن قدرانی از رئیس سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج و خدا قوت به سبزبانان و همه عوامل دست اندرکار این جشنواره اضافه کرد: جشنواره لاله‌های ۱۴۰۳ با نظم و انضباط بیشتری برنامه‌ریزی شد و مدیریت شهری کرج با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه ساز دلگرمی مردم به خدمات مدیریت شهری بوده و حضور و دلبستگی مردم را در فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهر بیشتر می‌کند.


منتشر شده در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =