محمد یساولی

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس در سال جدید خبر داد.

محمد یساولی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با تصویب شورای شهر و موافقت فرمانداری، در سال جدید نرخ کرایه تاکسی‌ها ۳۰ درصد و نرخ کرایه اتوبوس‌ها هم ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که استان در وضعیت قرمز قرار دارد، بر فرایند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران و راننده‌ها نظارت ویژه‌ای می‌شود، گفت: رانندگان تاکسی از زمان شیوع کرونا تا کنون مکلف شده‌اند که در قسمت عقب تاکسی تنها  دو نفر سوار و از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: گشت‌های انتظامی سازمان موظفند تا در صورت مشاهده راننده و مسافر بدون ماسک در تاکسی، برخورد قانونی لازم را صورت دهند.

وی توضیح داد: وضعیت اتوبوس‌ها هم به همین شکل رصد می‌شود ولی از آنجاییکه تعداد مسافران اتوبوس زیاد است، از شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هم که شده، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

یساولی تاکید کرد: از رانندگان اتوبوس درخواست شده حتی الامکان از پذیرش پول نقد از مسافران بپرهیزند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در خصوص خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس نو هم توضیح داد: این اتوبوس‌ها در کمتر از ۱۰ روز آینده به ناوگان اضافه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =