شورا برنامه ریزی 1  اسفند 1402

شهردار کرج با اشاره به سنگینی بار درختان بر اثر بارش سنگین برف، از شهروندان به ویژه جوانان و ورزشکاران تقاضا کرد در جهت صیانت از ریه های تنفسی شهر، در برف تکانی درختان و جلوگیری از خمیدگی و شکسته شدن شاخه های آنها، به سبزبانان و نیروهای خدوم خدمات شهری کمک نمایند.

مهرداد کیانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز، اظهار داشت: شهروندان عزیز به منظور تسریع عملیات زمستانه و جلوگیری از تشدید ترافیک و راهبندان در معابر اصلی شهر، از ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سفرهای درون شهری بهره مند شوند و چنانچه ضرورتی برای خروج از منزل ندارند، با پیاده روی در اطراف محل سکونت، از طبیعت زمستانی و منظره زیبای برف لذت ببرند.

وی ادامه داد: ماشین آلات و نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش بینی قبلی هواشناسی برای موج بارش و یخبندان، در آماده باش کامل به سر می برند و عملیات شن و نمک پاشی در معابر عمدتأ اصلی صورت گرفته و مشکل خاصی در ترددها در شبکه راههای شهر وجود ندارد لکن ترافیک و لغزندگی معابر و کندی حرکت طبیعت چنین شرایط آب و هوایی است.

دعوت از کسبه محترم جهت مشارکت در برف روبی پیاده روها 

این مسئول عنوان کرد: کسبه محترم نیز می توانند در جهت همدلی با نیروهای زحمتکش خدمات شهری که شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند، در برف روبی و تسهیل تردد عابرین پیاده در پیاده‌روها مشارکت داشته باشند تا روح زندگی در روزهای برفی به خوبی در شهر جریان داشته باشد.

کیانی در پایان خاطر نشان کرد: البته عزیزانی که تمایل به مشارکت در برف تکانی از درختان دارند، در صورت عدم آشنایی با اصول آن، حتمأ در کنار سبزبانان خدوم به این امر خداپسندانه کمک کنند تا از آسیب رساندن به ریه های تنفسی شهر جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =