• ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر: 86000
پلتفرم گردشگری شهر کرج - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از رونمایی و آغاز بهره‌برداری از نرم‌افزار گردشگری شهر کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به ترددهای متعدد نوروزی از شهر کرج و لزوم معرفی هرچه بهتر پتانسیل‌های گردشگری این شهر، اظهار کرد: کرج در روزهای ابتدایی سال و ایام نوروز یکی از پرترددترین شهرهای کشور بوده و سفرهای نوروزی بیشماری از این شهر انجام می‌پذیرد و از طرفی اتوبان تهران _ کرج نیز در تمامی ایام سال یکی از شاهراه‌های اصلی در کشور محسوب می‌شود.


وی افزود: شناخت بیش از پیش ظرفیت‌های گردشگری کرج به عنوان یک شهر با اصالت و ریشه دار به وفور احساس می‌شود که اهمیت اقدامات لازم در این خصوص را نشان می‌دهد.

به گفته اشتری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت و برای اولین بار از  پلتفرم گردشگری شهر کرج  به نام "بزن بریم کرج" رونمایی کرد و این نرم‌افزار را به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ در دسترس عموم مسافرین نوروزی و همچین شهروندان کرجی قرار داده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: اماکن تاریخی، پارک‌های اسکان، اماکن تفریحی، اسکان فرهنگیان، مراکز درمانی، پایانه‌های مسافری، مساجد، مراکز خرید، داروخانه‌ها، پلیس، بازار روز، اسکان هلال احمر و فرهنگسراها، از دسترسی‌های موجود در پلتفرم گردشگری شهر کرج است که با اشاره بر روی هر مرکز، زمان‌بندی و آدرس آن نیز از طریق مسیریاب در دسترس مخاطب قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: پلتفرم بزن بریم کرج در حال حاضر از طریق پشتیبانی در حال تکمیل جزییات بیشتری از شهر کرج بوده و به زودی شاهد یک نرم‌افزار کامل و جامع در حوزه گردشگری این شهر دوست داشتنی خواهیم بود.

پلتفرم گردشگری شهرکرج رونمایی شد

پلتفرم گردشگری شهرکرج رونمایی شد

پلتفرم گردشگری شهرکرج رونمایی شد

پلتفرم گردشگری شهرکرج رونمایی شد

پلتفرم گردشگری شهرکرج رونمایی شد




منتشر شده در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =