• ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر: 86082
1

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از استقرار خانه بازیافت در حاشیه جشنواره لاله‌ها خبر داد.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز،   با اشاره به اینکه مقرر شد سازمان مدیریت پسماند از ظرفیت پارک چمران در ایام فعالیت جشنواره لاله‌ها بهره‌مند شود، اظهار کرد: در این راستا یک خانه بازیافت در حاشیه این جشنواره مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های بازیافت با هدف جمع آوری پسماند خشک از سوی شهروندان طی سال گذشته تعبیه و در دیگر نقاط شهر نیز جانمایی شده است، ادامه داد: باتوجه به ماهیت موضوع که در راستای حفاظت از محیط زیست و ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا سعی داریم روند جانمایی خانه بازیافت در تمامی نقاط شهر تسریع شود.

به گفته رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج جمع آوری چرخ دستی‌ها از جمله ملزومات قضایی در سطح کلانشهر کرج بود که منجر به طراحی خانه‌های بازیافت شد.

خسروی تصریح کرد: مراجعین به جشنواره لاله‌ها می‌توانند با حضور در خانه بازیافت مستقر در جنب نمایشگاه صنایع دستی، ضمن آگاهی نسبت به اهداف و روند فعالیت خانه‌ها بازیافت از نزدیک‌ترین خانه بازیافت به محل زندگی خود باخبر شوند.

شایان ذکر است در حال حاضر چهار نقطه از مناطق شهر خانه بازیافت مستقر بوده و تا پایان سال در دیگر مناطق نیز اجرایی می‌شود.

منتشرشده در تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =