جلسه شورای شهر با حضور شهردار

شهردار کرج گفت: ریل گذاری صحیح شورا در دوره ششم شهرداری کرج را در مسیر پیشرفت و ترقی قابل ملاحظه ای قرار داد.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل شوراها در تقویم کشور، یکی از اهداف وجودی پارلمان‌های محلی را ریل گذاری صحیح و حمایت شایسته از شهرداری و فعالیت‌های آن برشمرد.

کیانی گفت: چنان که از نام شورا برمی‌آید این نهاد با خرد جمعی اداره شده و بی شک می‌تواند با دقت و آگاهی مضاعفی بر اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری نظارت داشته باشد.

وی تاکید کرد: تصویب بودجه توسط شورا و میزان جذب آن از سوی شهرداری در دو سال گذشته موید و بیانگر همکاری و درک متقابل دو مجموعه از یکدیگر است؛ چنان که میزان جذب بودجه توسط شهرداری در سالهای ۴۰۱ و ۴۰۲ به ترتیب معادل ۱۰۸ و ۱۱۱ درصد بوده است. شهردار کرج، شورای دوره ششم را به لحاظ مدیریت برنامه ها و تلاش و انگیزه برای خدمت به شهر و شهروندان کم نظیر برشمرد.

کیانی یادآور شد: دستاوردهای مدیریت شهری در این دوره در حالی به دست آمده که دوره ششم مدیریت شهری در معرض بیشترین هجمه و فشارهای بیرونی قرار داشت و نگاه‌های فرصت طلب و عیب جوی بسیاری منتظر تخریب یا تضعیف آن بودند. به گفته این مسئول، به یقین با استمرار این حمایت‌ها و به یاری خداوند متعال، مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر خواهد شد و ادامه می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =