احمد ناصر بخت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج، از افزایش ۶۰ درصدی اعتبارات عمرانی سازمان مدیریت پسماند در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، احمد ناصربخت، با بیان این مطلب افزود: ۵۵ درصد از این اعتبارات به صورت نقدی و مابقی به شکل تهاتری تعیین و تعریف شده است.

به گفته وی؛ بودجه عمرانی سازمان مدیریت پسماند طبق اعلام دبیر جلسات پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج در سال ۹۸ رقم ۳۸ میلیارد و ۸۵۰ هزار تومان برابر با ۲.۶ مجموع اعتبارات عمرانی شهرداری کرج اعلام شد.

این مسئول ادامه داد: اعتبارات این سازمان در قالب ۱۶ ردیف پروژه تعریف شده که ۱۳ درصد آن به صورت مستمر نگه داشت، ۱۷ درصد تکمیل پروژه نیمه تمام و ۷۰ درصد پروژه جدید است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج؛ ادامه داد: مدیریت صحیح شیرابه، بهسازی و تکمیل پناهگاه سگ ها، استحصال گاز از مرکز دفن، توسعه و تکمیل واحد پردازش و تولید کمپوست، ایجاد واحدهای بازیافتی و تکمیل لندفیل مهندسی بهداشتی تعدادی از مهمترین پروژه های امسال این سازمان است.

ناصربخت؛ احداث پارک بازیافتی، آموزش شهروندی برای اجرای طرح تفکیک از مبدا و خرید سطل های مکانیزه را به عنوان دیگر طرح های مهم و در دستور کار این سازمان  عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه ها در مراحل مختلفی از برنامه ریزی تا اجرا قرار دارند که امیدواریم با مدیریت شایسته رئیس سازمان به نتایج مطلوبی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =