روز شمار

با نمایش روزشمار پروژه های معاونت فنی وعمرانی روی پورتال شهرداری کرج، شهروندان در جریان روند اجرای این طرح‌ها و مدت باقی مانده تا افتتاح آنها قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، هنگامی که صفحه سایت رسمی شهرداری کرج را باز کنید و روی صفحه معاونت فنی و عمرانی کلیک کنید با مراجعه به بخش "پروژه های معاونت" و کلیک روی پیوند "اداره کل تقاطعات غیرهمسطح" وارد صفحه ای می شوید که درآن روزشمار پروژه های در حال انجام این بخش را با ارائه زمان باقی مانده تا تاریخ افتتاح در اختیارتان قرار می دهد.

ادارات کل معابر شهری و ابنیه و تاسیسات، بخش‌های دیگری هستند که به مرور و در ادامه روند شفاف سازی و احترام به حقوق شهروندی ساکنان این کلانشهر به روزشمار پروژه ها مجهز خواهند شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در این خصوص گفت: یکی از فاکتورهای احترام به شهروندان و رعایت حقوق آنها آگاهی رساندن به آنان در زمینه طرح ها و پروژه هایی است که در دست احداث می باشد.

محمدرضا ناصرخاکی افزود: به همین منظور تلاش کردیم با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشارکت همکارانم در معاونت، به روزترین اطلاعات پروژه ها را از طریق سایت شهرداری کرج در اختیار مردم قرار دهیم تا با ویژگی های طرح و روند احداث آن آشنا باشند.

به گفته این مسئول، احداث لوپ شرق به جنوب پل ۱۲ فروردین، تقاطع غیرهمسطح فکله اول گوهردشت، و احداث تقاطعات غیرهمسطح موذن و جمهوری چهار پروژه ای هستند که با روزشمار مشخص در صفحه معاونت فنی و عمرانی سایت شهرداری کرج به نمایش درآمده اند.

وی اضافه کرد: بارگزاری روزشمار برای سایر پروژه ها در دیگر ادارات این معاونت را نیز در دستور کار قرار داده ایم تا در اولین فرصت این اطلاعات را در اختیار شهروندان محترم و عزیز کرجی قرار دهیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =