مهدوی

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری علمی - پژوهشی این مرکز با دانشگاه پیام نور استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی با بیان اینکه این تفاهم نامه بین طرفین به امضاء رسید، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و امکانات و قابلیت‌های علمی- پژوهشی دانشگاه پیام نور و با هدف تشویق و حمایت از پروژه‌های مشترک در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری به ویژه محیط‌زیست و خدمات شهری امضاء شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: برخی از مهمترین مفاد تفاهم نامه عبارتند از ارتقاء توان علمی کارشناسان و مدیران شهرداری با برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه در زمینه محیط‌زیست و خدمات شهری همکاری در اجرای سمینارها، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزش شهروندی به ویژه در زمینه محیط‌زیست و خدمات شهری است.

مهدوی به حمایت و تسهیل بازدیدهای علمی دانشجویان و اعضای دانشگاه از مجموعه‌های مرتبط با مدیریت شهری کرج اشاره کرد و افزود: حمایت مرکز پژوهش از پایان ‌نامه‌های تحصیلی به‌ ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی مدیریت شهری اقدام خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، استفاده از تجربیات و توان علمی دانشگاه پیام نور در آسیب ‌شناسی و تعیین  اولویت‌های پژوهشی و مطالعاتی حوزه محیط‌زیست و خدمات شهری انجام خدمات نظارت، مشاوره و داوری طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی با بهره‌گیری از اعضای هیات‌علمی دانشگاه را از اهم این تفاهم نامه عنوان کرد.

به گفته مهدوی، این دو مجموعه می‌توانند به صورت مکمل برای حل مشکلات مدیریت شهری و جامعه، ارائه راه‌حل‌ها و هموار کردن راه توسعه و پیشرفت علمی فرهنگی و اجتماعی اقتصادی بسیار موثر باشند؛ اگر توان‌مندی‌های مجموعه‌هایی که می‌توانند در حل این مشکلات موثر باشند، هم‌افزا شود و در یک راستا قرار گیرند و می‌توانند در حل مشکلات جامعه کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =