قاسم پور

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ شهرداری در جریان آخرین وضعیت پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در بازدید از منطقه ۶ شهرداری کرج در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی اظهارداشت: از اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام سخت از رژیم صهیونیستی را تقدیر میکنم؛ این انتقام سخت نشان داد که ایران اسلامی چه قدرتی دارد و  باعث سربلندی در تمام دنیا شد.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج ضمن قدردانی از مدیر منطقه و کارکنان شهرداری اذعان کرد: این منطقه در زمینه تملک و بازگشایی بخصوص در بلوار ناصر بخت و شمس کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

لزوم اتمام پروژه های مورد مطالبه شهروندان

قاسم پور تاکید کرد: اقدامات موثر مدیر منطقه در تحول قابل رویت بود ان شالله پروژه هایی که دارند بخصوص در بازگشایی ها و بازگشایی ادامه  بلوار ناصر بخت و پارکی که در کنار آن قرار گرفته و ان شالله با آوردن لایحه بتوانیم این پارک را تا پایان سال هدیه دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: منطقه ۶ شهرداری با توجه به بافت جمعیتی و پتانسیل جغرافیایی از مناطق خوب شهرداری است، محلاتی در منطقه وجود دارد که کم برخوردار است، فلذا به نظر می آید شورای شهر نگاه ویژه ای به این منطقه داشته باشد تا پایان سال و پایان دوره ششم بتوانیم کارهای خوبی در این منطقه به سرانجام برسانیم.  

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج خدمت به مردم را از  اولویت های این دوره برشمرد و ابراز امیدواری کرد نتیجه این ارزیابی ها منجر به حل مشکلات شهروندان و توسعه محلات شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =