ایستگاه اتوبوس

عضو شورای شهر کرج با اشاره به تذکر داده شده در تیرماه سال جاری مبنی بر کیفیت نامناسب ایستگاه های اتوبوس شهر، از تخصیص اعتبار به منظور نوسازی و بازسازی ۷۵ ایستگاه تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون ۵۵ ایستگاه نوسازی و بازسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  پیرو تذکر و نطق علیرضا رحیمی در صحن شورای اسلامی شهر با عنوان "ایستگاه‌های اتوبوس کرج در شأن شهروندان نیست" که تیرماه سال جاری مطرح شد، این عضو شورا از نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس در شهر خبر داد و افزود: تعداد ۲۰ ایستگاه دیگر نیز تا پایان سال مورد بازسازی و نوسازی قرار خواهد گرفت.

رحیمی اضافه کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت بازسازی، توسعه و تجهیز ایستگاه‌های اتوبوس اختصاص داده شد تا با این مبلغ شهرداری نسبت به طراحی جدید، ساخت، نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس سطح شهر اقدام نماید.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های اتوبوس موجود زیبنده و در شأن شهروندان فهیم کرجی نیست، اضافه کرد: به دلیل عدم توجه و نظارت کافی در حوزه حمل و نقل همگانی در سازمان حمل بار و مسافر طی سالیان گذشته تعداد زیادی از ایستگاه های اتوبوس شهر فرسوده شده و قابل استفاده نبود.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کر د: با تذکرات و پیگیری های متعدد خوشبختانه تا به امروز تعداد ۵۵ ایستگاه نوسازی و یا بازسازی شده است و ۲۰ ایستگاه دیگر تا پایان سال جاری مورد بازسازی و نوسازی قرار می گیرند تا جهت ارائه خدمات و رفاه حال شهروندان به آنها تقدیم شود.

علیرضا رحیمی محمودآبادی در پایان یادآور شد: ردیف پروژه بهسازی، بازسازی و زیبا سازی پایانه ها، ایستگاه ها و پارک سوارهای سطح شهر در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده و انتظار می رود مدیریت شهری در بازسازی و زیباسازی ایستگاه ها تمام تلاش خود را در سال آتی نیز بکار گیرد تا رضایت شهروندان عزیز محقق شود.

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

نوسازی و بازسازی تعداد ۵۵ ایستگاه اتوبوس سطح شهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =