عباس وحیدی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر کادر بهداشت و درمان درگیر خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند بنابراین از مردم درخواست می‌شود با رعایت مسائل ایمنی از بروز حادثه در چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنند.

عباس وحیدی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه  تهمیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده، اظهار کرد: به جز نیروهایی که در این روز در شیفت کاری هستند، حدود ۶۰ نیرو نیز در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به سرعت به محل حادثه اعزام و به آسیب دیدگان احتمالی خدمات رسانی کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، در محل های پر حادثه که سال‌های قبل شناسایی شده، شاهد استقرار خودروهای آتش نشانی خواهیم بود.

وی توضیح داد: از شنبه آینده هم شاهد نصب هشدارها و توصیه‌های ایمنی در قالب بنر و ... هستیم و علاوه بر این در رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی لازم برای بی خطر سپری کردن چهارشنبه سوری انجام می‌شود.

وحیدی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا از شهروندان درخواست می‌شود در این روز از رفتارهای پرخطر بپرهیزند، گفت: در حال حاضر کادر بهداشت و درمان درگیر خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند بنابراین از مردم درخواست می‌شود با رعایت مسائل ایمنی از بروز حادثه در چهارشنبه آخر سال جلوگیری کنند و بار مضاعفی به دوش کادر بهداشت و درمان نباشند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر حدود ۵۰۰ نیروی عملیاتی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج مشغول به کار هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =