لطفی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: نشست‌های متعددی با سرمایه‌گذاران که دارای طرح و ایده در خصوص پروژه شهید ایرانی هستند برگزار و طرح‌های مدونی نیز ارائه شده که در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.

مهدی لطفی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: هدایت و به کارگیری سرمایه‌های بخش خصوصی با هدف تأمین منابع پایدار برای توسعه همه جانبه و موزون زیرساخت‌های شهری در حیطه ماموریت مدیریت شهری و همچنین گسترش ارتقا خدمات به شهروندان ضروری است.


وی افزود: پروژه مجموعه رفاهی خدماتی شهید ایرانی که از جمله پروژه‌های ترکیبی با کاربردهای خدماتی، رفاهی و تجاری است و در بزرگراه کرج - قزوین جنب عوارضی سابق واقع شده، از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که با دسترسی مناسب و همجواری بزرگراه کرج - قزوین با هدف خدمت‌رسانی به مسافرین عبوری پیش‌بینی شده است.


لطفی اضافه کرد: مساحت کل محدوده حدود ۸ هکتار می‌باشد که متشکل از مجموعه فضای سبز، محیط بازی، نمازخانه و آلاچیق‌ها می‌باشد و در فضای حدود یک هکتار نیز ساختمان‌های خدمات رفاهی و جایگاه سوخت پیش‌بینی شده است.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: تاکنون نشست‌های متعددی با سرمایه‌گذاران که دارای طرح وایده در خصوص پروژه شهید ایرانی هستند برگزار و طرح‌های مدونی نیز ارائه شده است که در دست مطالعه و بررسی قرار دارد.


لطفی بیان داشت: از کلیه افراد حقیقی و حقوقی دعوت می‌شود تا در صورت تمایل و آشنایی با پروژه مذکور طرح‌های پیشنهادی خود را به سازمان تحویل دهند.



منتشر شده در تاریخ ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =