اتحادیه قطارشهری های کشور

نشست سالانه اعضای مجمع عمومی اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، نشست سالانه اعضای مجمع عمومی اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور حول محور مباحث مهمی از قبیل لزوم حمایت همه جانبه و تکیه بر تولیدات داخلی، به خصوص در بخش حمایت از تولید انبوه قطار ملی مترو و ریل ملی کشور برگزار شد.


از دیگر مباحث اصلی در این گردهمایی، بررسی روش‌های تأمین منابع مالی مربوط به توسعه خطوط مترو در کلانشهرها بود.


در این نشست مسائل و موضوعات مربوط به شرکت‌های قطار شهری کلانشهرها مطرح شد که یکی از مهمترین آن‌ها، ارائه تجارب شرکت متروی تهران در خصوص روش‌های تأمین منابع مالی در پروژه‌های مترویی بود و در این خصوص بحث و همفکری لازم به عمل آمد.


در حاشیه برگزاری این نشست، بازدید فنی از پروژه‌های در دست ساخت و بهره‌برداری شهر میزبان صورت گرفت که مسیر خطوط یک، دو و سه قطار شهری مشهد از آن جمله بودند. طی بازدید انجام شده، حاضران در جریان آخرین دستاوردهای راه‌اندازی خطوط قطار شهری مشهد و پیشرفت اقدامات اجرایی در حال انجام قرار گرفتند.


شایان ذکر است در این نشست خلیل کوزه کنانی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج به عنوان رئیس کمیته بهره‌برداری اتحادیه قطار شهری‌های کشور و احمد رضا صراف جدیدیان سرپرست اداره توسعه مدیریت و منابع سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج عضو کمیته برنامه‌ریزی، مالی و بازرگانی اتحادیه قطار شهری‌های کشور منصوب شدند.

نشست هیأت مدیره اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور برگزار شد

نشست هیأت مدیره اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور برگزار شد

نشست هیأت مدیره اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور برگزار شد



منتشر شده در تاریخ ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =