لطفی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از آماده‌سازی بستر سرمایه‌گذاری دهکده گردشگری و سلامت بام البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی ضمن حضور در جلسه هم‌اندیشی، اولویت‌بندی و ارائه برنامه عملیاتی اراضی بیجی اظهار کرد: بستر سرمایه‌گذاری دهکده گردشگری و سلامت بام البرز آماده شده است.


وی در راستای اهمیت تهیه بسته سرمایه‌گذاری برای ایجاد هویت شهری استان البرز اشاره کرد و افزود: فرصت‌های ایجاد شده در این دهکده سبب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار و در نهایت توسعه پایدار شهری خواهد شد که به دنبال آن توسعه خدمات مدیریت شهری را نیز به دنبال خواهد داشت.


لطفی گفت: دهکده گردشگری و سلامت، دهکده‌ای با شناسنامه بین‌المللی است که نشاط و سرزندگی اقشار مختلف و خاص شهروندان را فراهم و سبب سلامت روحی و جسمی آنان می‌شود که این مهم از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج، وجود طبیعت بکر، اقلیم مناسب و مطلوب، عدم نیاز به تملک اراضی، دسترسی به بزرگراه در حال احداث، فاصله کوتاه تا فرودگاه بین‌المللی امام و پایتخت، امکان ایجاد خط مواصلاتی تله کابین از جمله مزیت‌های خاص و منحصر به فرد اراضی بیجی است که شرایط را جهت تعریف بسته سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.


لطفی بیان داشت: آماده‌سازی این پروژه در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج قرار گرفته و مقرر شد با هماهنگی معاونت شهرسازی شهرداری کرج و تعدادی از اعضای شورای شهر کرج از موقعیت مکانی مذکور بازدید به عمل آمده و نقطه نظرات اعضای شورا به عنوان نمایندگان شهروندان شهر کرج مد نظر قرار گرفته و سند جامع احداث دهکده گردشگری و سلامت تهیه، تدوین و اجرایی شود.


منتشر شده در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =