جلسه سیما منظر ارزیابی عملکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: اجرای پروژه‌های شهری در حوزه‌های زیباسازی، اماکن گردشگری و فضای سبز به صورت فزاینده‌ای با محیطی پویا و در حال تغییر مواجه است و فراهم آوردن بسترهای مناسب به منظور وفق دادن هرچه بیشتر مجموعه با این تغییرات ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در جلسه ارزیابی عملکرد برنامه‌های اجرایی و ساختار شهرداری کرج با بیان اینکه یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین وظایف مدیریت عملکرد، فرآیند ارزیابی عملکرد است، اظهار کرد: به دنبال بهبود بخشی و پیاده‌سازی کیفی ارزیابی عملکرد پروژه‌های شهرداری این سازمان به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.


وی افزود: در این جلسه خدمات مشتری محور این سازمان در برخی امور مشخص و تجزیه تحلیل شد تا با شناسایی شاخص‌های مرتبط و اصلاح ساختارها ارائه خدمات به شهروندان شایسته‌تر از گذشته ارائه شود.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مهمترین و مشکل‌ترین فرآیند در هر سازمان را ایجاد تحول و تغییر در آن مجموعه دانست و بیان داشت: باتوجه به تغییرات و نسبت به افزایش کیفیت، ‌سازمان‌ها باید در مسیر تحول قرار گیرند تا بتوانند واکنش‌های کاری بهتری را بروز دهند.


عاقلی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های شهری در حوزه‌های زیباسازی، اماکن گردشگری و فضای سبز به صورت فزآینده‌ای با محیطی پویا و در حال تغییر مواجه است و فراهم آوردن بسترهای مناسب به منظور وفق دادن هرچه بیشتر مجموعه با این تغییرات ضروری به نظر می‌رسد.


وی با تأکید بر به کارگیری نیروهای کارآمد، با تجربه، مدیر و مدبر در اجرای پروژه‌های شهری، گفت: توانایی نیروی انسانی با تجربه و کارآمد، ارتباط مستقیمی با پیشرفت و پیشبرد پروژه‌ها دارد و می‌توان با تهیه و تدوین نقشه راه و بررسی کارشناسانه و برنامه‌ریزی دقیق، سریع‌تر به اهداف مورد نظر رسید.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نقش مؤثر انتقال تجربیات شهرداری کلان شهرها در افزایش کیفیت زندگی شهری را مهم خواند و افزود: رویکردهای اصلی اجرای پروژهای مدیریت شهری باید مبتنی برنگاه واقع بینانه به مطالبات مردم، حقوق شهروندان و از سوی دیگر نگاه به بحث درآمدها و توسعه شهر باشد.


عاقلی در پایان این جلسه از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج درخصوص توجه به مهندسی ساختار و فرایندهای مجموعه مدیریت شهری کرج تقدیر و تشکر کرد.



منتشر شده در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =