پوستر فراخوان نقاشی دیواری حاج قاسم سلیمانی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: در راستای تکریم مقام و منزلت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت تلاش‌های خالصانه و شجاعانه بی‌مانند ایشان جهت دفاع از میهن، نقاشی دیواری از این شهید معزز در فضای شهری کرج اجرا می شود.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در نظر دارد با هدف ارتقاء بصری سیما و منظر شهری و بهره‌مندی از هنر نقاشی و رنگ‌ها در راستای تکریم مقام و منزلت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت تلاش‌های خالصانه و شجاعانه بی‌مانندایشان جهت دفاع از میهن، نقاشی دیواری از این شهید معزز را در فضای شهری اجرا کند.


وی افزود: شهادت اوج تعالی انسان و هنر مردان خداست و شهید، این موضوع را به زیبایی به تصویر می‌کشد که در فرهنگ اسلام ارزشمندترین و گرانبهاترین عمل شهادت است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بیان داشت: شهیدان مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می‌کنند و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشند لذا شهر نیز می‌تواند از مفهوم شهادت، ایثار، فداکاری و میهن دوستی در قالب هنر تصویری ماندگار سازد.



مهلت ارسال طرح‌ها: ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲


نکات:


طراحی می‌بایست بر مبنای زندگی نامه و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی باشد.


اگر اثر ارسالی مصداق (کپی) باشد، علاوه بر حذف اثر کپی شده آثار دیگر نیز از داوری حذف خواهد شد و شرکت‌کننده مشمول محرومیت‌های دیگر در سایر رویدادها و فراخوان‌های این سازمان خواهد بود.


تمامی آثار منتخب پس از بررسی‌های کارشناسی و توافق نهایی با هنرمند طی عقد قرارداد و براساس ضوابط سازمان اجرا با این سازمان است.


درصورتی که طرح پذیرفته شده توسط کمیته داوری سازمان، توسط سازمان اجرا نگردید، مبلغ طرح پذیرفته شده با قیمت کارشناسی که از طریق کمیته داوری اعلام می‌گردد قابل پرداخت خواهد بود.


با توجه به مالکیت مادی و معنوی اثر برای سازمان، عرضه اثر به شخص حقیقی و حقوقی دیگر و ارسال اثر به سایر رویدادهای هنری کشور مجاز نیست.


هنرمند می‌بایست طرح‌های پیشنهادی خود را به صورت جانمایی شده بر بروی دیوار مد نظر خود و به صورت جداگانه در کادرهای مربع یا مستطیل ارسال نماید. تکنیک اجرای آثار، رنگ اکریلیک می‌باشد.


بازدید و بررسی شرایط محیطی دیوارهای معرفی شده جهت طراحی الزامی می‌باشد.


درج لوگوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج


تکمیل و ارسال فرم مشخصات هنرمند الزامی می‌باشد.


تکمیل و ارسال فرم مشخصات طرح برای هر اثر به صورت جداگانه الزامی می‌باشد.



مهلت ثبت نام و نحوه ارسال آثار:


اتمام زمان ثبت نام و ارسال آثار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۷


هنرمند گرانقدر می‌تواند آثار خود را به همراه فرم‌ها در قالب CD یا DVD تحویل واحد اداره هنرهای شهری نموده و یا به صورت فایل zip شده به آدرس اینترنتی دبیرخانه جشنواره‌ایمیل نماید.


راه‌های ارتباطی:


وبسایت جشنواره: www.park. karaj.ir


پست الکترونیکی: manzar. fazayesabz@karaj.ir


شماره تماس: ۰۲۶۳۲۵۳۰۲۰۲ – داخلی ۲۴۵


آدرس: کرج، عظیمیه، ضلع شمال شرقی میدان استقلال، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج


کد پستی: ۱۳۵۸۸-۳۱۵۸۸

فراخوان طراحی و اجرای نقاشی دیواری سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی


منتشر شده در تاریخ ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =