پمپ بنزین یک سکو

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش روز افزون وسایل نقلیه بنزینی و محدودیت در دسترسی به جایگاه‌های سوختگیری، مکان‌یابی و احداث پمپ‌های بنزین تک سکو در کرج اجرا می‌شود.

مهدی لطفی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به افزایش روز افزون وسایل نقلیه بنزینی و محدودیت در دسترسی به جایگاه‌های سوختگیری، اظهار کرد: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج، طرح پیشنهادی و فرصت ساخت پمپ بنزین تک سکو یا مینی پمپ بنزین را به منظور تسهیل در دسترسی به فرآورده‌های سوختی در مناطق دور افتاده و کاهش هزینه‌های اجباری تأمین سوخت فراهم کرده است.


وی در رابطه با این فرصت سرمایه‌گذاری در شهر کرج بیان داشت: احداث جایگاه سوخت یکی از پویاترین کسب و کارها در دنیای ماشینی شده است. در دورانی هستیم که هر روز بر تعداد خودروها و ابعاد جاده‌ها و فضاهای شهری افزوده می‌شود. بنابراین نیاز به احداث جایگاه‌های جدید سوختگیری وسایل نقلیه از الزامات شهرها شده است.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج، طرح تک سکوی سوختگیری به همراه مخزن به صورت کاملاً پیش ساخته، قابل اجرا و آماده حمل و نصب است و امکان توزیع سوخت در سطح شهر، جلوگیری از ایجاد صف در پمپ‌های موجود، جلوگیری از مسافرت با مسافت زیاد شهری جهت سوخت‌گیری به صورت محله محور پیش‌بینی شده است.

برای باز کردن شناسنامه پروژه و آشنایی با جزئیات اینجا کلیک کنید.


منتشر شده در تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =