نشست کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها در اصفهان

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج درنشست کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها به میزبانی شهر اصفهان حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی با حضور در کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور به میزبانی شهر اصفهان که در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست مواردی از جمله بررسی و ارائه راهکارها برای وصول مطالبات شهرداری‌ها از دستگاه‌های اجرایی، مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: احصای چالش‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات برای طرح‌های مشارکت شهرداری‌ها به منظور ارائه به کمیسیون اقتصاد دولت، ارائه پیشنهادها جهت تدوین دستورالعمل‌های مورد نیاز آئین‌نامه مالی ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بررسی پیش‌نویس قرارداد مشارکت مدنی و تهیه متن نهایی برای ابلاغ به شهرداری‌ها در خصوص یکسان‌سازی قراردادهای سرمایه‌گذاری، بررسی ارتقاء جایگاه و چارت سازمانی مدیریت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های دارای سازمان و بدون سازمان از دیگر محورهای مورد بحث دراین نشست بود.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بیان کرد: مصادیقی از طرح‌های مشارکت بخش خصوصی که قابلیت اجرا در قالب آئین‌نامه ماده یک قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها را ندارد، مطرح شد.


لطفی اشاره کرد: در نشست کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها گزارشی از افزایش سرمایه شهرداری‌های سهامدار در بانک شهر ارائه شد.

نشست کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها در اصفهان برگزار شد

نشست کارگروه سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها در اصفهان برگزار شد


منتشر شده در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =