همایش فرصت های سرمایه گذاری تبریز

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: همایش علمی بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج ضمن حضور در همایش علمی بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز، اظهار کرد: این همایش با تلاش سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز و همکاری دانشگاه تبریز برگزار شد.


وی افزود: امروزه سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار شهری یکی از دغدغه‌های اصلی و اساسی مدیریت شهری بوده و تغییر رویکرد در روند تأمین مالی اجرای پروژه‌های شهری و اداره شهرها امری اجتناب ناپذیر است.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش دستیابی به یافته‌های جدید و تحول آفرین در حوزه اقتصاد، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری است که با حضور مدیران مختلف شهرداری‌ها از جمله عمار ایزدیار عضو شورای اسلامی شهر کرج در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.


لطفی گفت: در این رویداد مهم علمی و بین‌المللی در شهر فرهنگی تاریخی تبریز از آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در عرصه اقتصاد شهری بهره‌برداری شد.

همایش علمی بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

همایش علمی بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

همایش علمی بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

همایش علمی بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری




منتشر شده در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =