خسروی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: روزانه ۲۰ الی ۲۵ سگ بلاصاحب از سطح کلانشهر کرج جمع‌آوری می‌شوند، این حیوانات پس از جمع‌آوری به کلینیک دامپزشکی منتقل شده و در نهایت ضمن بررسی سلامت آن‌ها به ماموران حاضر در پناهگاه‌ها سپرده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدرضا خسروی با اشاره به پروسه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب که در سطح مناطق ۱۰گانه به صورت مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: ۲ پناه‌گاه برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در باغستان کرج و حلقه دره فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲۰ الی ۲۵ قلاده سگ توسط اکیپ‌های سطح شهر که زیر مجموعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج هستند جمع‌آوری می‌شوند، گفت: این سگ‌ها به کلینیکی که طرف قرارداد است منتقل شده و پس از بررسی سلامت این حیوانات به مرکز نگهداری (پناهگاه‌ها) منتقل می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: یک دامپزشک، یک تکنسین و ۴ کارگر و نگهبان در هر یک از مراکز جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب کرج به صورت مستمر حضور دارند.

وی با اشاره به وجود سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر از حامیان درخواست کرد که از غذارسانی بی‌مورد و بیش از اندازه به آنان خودداری کنند و یادآور شد: در غیراین صورت با ازدیاد حضور حیوانات در محلات مواجه خواهیم بود.

خسروی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده حیوانات مهاجم با سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام شود.



منتشر شده در تاریخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =