امیر اشتری

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جلسه شورای علمی اتاف و بررسی ۲۳ پروژه پیشنهادی مدیریت شهری خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت ارزیابی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه‌های مدیریت شهری در عصر حاضر و جایگاه آن در زندگی اجتماعی افراد جامعه، اظهار داشت: اتاف و یا همان اثرات اجتماعی فرهنگی، روشی است که به واسطه آن تأثیر پارامترهای اقتصادی، اجتماعی، زیست محیطی و... پروژه‌های عمرانی در یک شهر بررسی و پایش می‌شود و با این روش می‌توان بهترین راهکار جهت کاهش اثرات نامطلوب احتمالی پروژه را به دست آورد.

وی افزود: در همین راستا جلسه شورای علمی اتاف با حضور اساتید خبره این حوزه و هیأت علمی دانشگاه، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد و ۲۳ پروژه پیشنهادی مدیریت شهری که از طریق فراخوان به دبیرخانه شورای علمی اتاف ارسال شده بود، با اعلام وصول، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: طی جلسه ۶ ساعته در مجموع با توجه به شاخص‌های لازم، جهت اخذ مجوز انجام اتاف برای ۷ پروژه دارای اولویت، مقدمات لازم انجام پذیرفت و برای صدور مجوزهای مورد نیاز مطابق با آیین‌نامه‌های موجود، به شورای اسلامی شهر کرج ارسال شد تا در روزهای آتی فراخوان جذب پژوهشگر برای همکاری در بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه‌های مطروحه منتشر شود.

تأثیرات اجتماعی و فرهنگی پروژه‌های مدیریت شهری ارزیابی می‌شود


منتشر شده در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =