5

به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت قمربنی هاشم حضرت ابولفضل العباس(ع) روز جانباز، اعضای شورای اسلامی به همراه سرپرست منطقه ۵ شهرکرج با جانباز دوران دفاع مقدس پرویز دلیجانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در این دیدار که با حضور علیرضا رحیمی و حجت الاسلام علیرضا سعیدی و محمد اسدیان صورت گرفت، از جانباز پرویز دلیجانی تجلیل به عمل آمد.


در این دیدار صمیمانه علیرضا رحیمی عضو و نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت؛ جانبازان و ایثارگران جایگاه رفیعی نزد مردم ایران اسلامی دارند و قهرمانان واقعی کشور ما هستند. رزمندگان و جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشت و انتظاری بالاترین سرمایه هر فرد یعنی جان خود را برای پیشبرد انقلاب و کشور در طبق اخلاص نهادند و در مقابل دشمنان ایستاده و کشور را به پیروزی رساند.  


حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز، گفت: همه‌ی ما باید بدانیم که عزت، امنیت، سرافرازی و فرصت خدمتی که برای ما فراهم آمده است و این موفقیت‌هایی که برای کشور ما رقم خورده، مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازانی است که از جان و مال و خانواده خود گذشته و این چراغ را فرا روی ما به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند قرار دادند؛ پس وظیفه‌ی ما در هر کسوت و جایگاهی، پاسداشت خون شهدا و تکریم جانبازان و آزادگان است.


در ادامه این دیدار اسدیان رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) بیان کرد: رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در دوران سخت دفاع مقدس، با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند، شهیدان و جانبازان و آزادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند ماند و وظیفه امروز ما تلاش برای حفظ آرمان‌های شهدا و قرار گرفتن در مسیر نورانی آن‌هاست.

دیدار اعضای شورای اسلامی با جانباز دفاع مقدس «پرویز دلیجانی»

دیدار اعضای شورای اسلامی با جانباز دفاع مقدس «پرویز دلیجانی»
 

منتشر شده در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =