6

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی مدیریت شهری و ارتقا سرانه‌ها و برخورداری شهروندان از فضاهای آموزشی، فرهنگی و همچنین جلب مشارکت شهروندان در امور محلات، ساختمان سرای محله حیدآباد تکمیل و آماده بهره برداری شد.

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به این موضوع که حیدرآباد جزو محلات هدف قرارگاه اجتماعی استان البرز و بازآفرینی شهری قرار دارد، بیان داشت: هدف از ساخت سرای محله توانمندسازی محلات در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و همچنین افزایش مشارکت مردمی از طریق بکارگیری توانمندی و ظرفیت‌های مادی و معنوی آنان و استفاده مثبت از امکانات موجود است.

آژیر ادامه داد: محله حیدرآباد علی رغم وجود هویت و پیشینه غنی از محله‌های کم برخوردار شهر کرج است و بر همین اساس سرای محله حیدرآباد با رویکرد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی احداث و در آینده نزدیک جهت بهره برداری در اختیار سازمان فرهنگی، ورزش و اجتماعی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این سرای محله در زمینی به مساحت حدود ۲۵۰ مترمربع و با زیربنای ۴۵۰ مترمربع در دوطبقه در پارک عدل احداث شده است.


وی با اشاره به اینکه از طریق سرای محله به خوبی می‌توان با شهروندان ارتباط تنگاتنگی برقرار کرد و مسائل فرهنگی، اجتماعی و مطالبات آنان را بیشتر مورد توجه قرار داد، گفت: فراهم کردن فضای آموزشی و فرهنگی در محلات کمتر برخوردار کار ارزشمندی است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تقویت و افزایش همکاری مشترک میان شهروندان و مدیریت شهری در انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی بسیار مهم و ارزشمند است و شهرداری با احداث این پروژه، گامی مثبت در جهت تحقق این اهداف برداشته است.

منتشر شده  در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =