4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از آغاز پروژه اصلاح و بهسازی آسفالت وعملیات شبکه هدایت آب‌های سطحی بلوار شهید خانزاده (گلها) واقع در فاز ۴ مهرشهر خبر داد.

حسین دقیقیان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست شهروندان مبنی بر حفظ بهداشت محیط زیست، ارتقای سطح کیفی وایمنی معابر، توسعه زیرساخت‌های شهری، رفع مشکل آب گرفتگی اجرای این پروژه در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

دقیقیان افزود: پروژه بلوار خانزاده (گلها) در فاز ۴ مهرشهر که فاز اول آن در ضلع جنوب بلوار حدفاصل چهارراه شهید بابایی تا خیابان شهید گودرزی و همچنین ضلع شرق این خیابان، شامل عملیات جمع آوری نهر قدیمی و لوله گذاری جهت هدایت آب‌های سطحی به طول بیش از ۸۰۰ مترانجام و به بهره برداری رسیده است.


وی ادامه داد: هم اکنون با شروع فاز دوم در ضلع شمالی حدفاصل خیابان شهید بیگی تا خیابان شهید گودرزی با عملیات تکمیلی هدایت آب‌های سطحی و تعویض و ترمیم جداول معابر به طول بیش از ۷۵۰ متر در حال اجرا است.


این مسئول همچنین گفت: همزمان با تکمیل اقدامات زیرسازی، تراشه کشی و آسفالت‌ریزی معابر نیز در دست اقدام و اجرا قرار خواهد گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =