دوره مدیریت و فرماندهی حادثه - کراپ‌شده

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزش تخصصی مدیریت و فرماندهی حادثه (IC) خبر داد.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: دوره آموزش تخصصی مدیریت و فرماندهی حادثه با حضور ۳۸ نفر از پرسنل عملیاتی به مدت ۱۰ روز و ۶۰ ساعت به صورت تئوری و عملی برگزار شد.


وی افزود: مربیان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج سرفصل‌های مورد نظر شامل ایمنی و بهداشت، ارزیابی خطر تهیه و ارائه گزارش نا ایمنی، ارزیابی خطر پویا، رهبری و کار تیمی، فرماندهی و کنترل حوادث بزرگ، ارتباطات و توجیه نیروها، وظایف و ویژگی‌های فرمانده و افسر ایمنی، عملیات تدافعی و تهاجمی، ارزیابی ۳۶۰درجه و ... را به صورت تئوری و کارگاهی در مرکز آموزش و ایستگاه ۱۰۴ تدریس کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح علمی و عملی پرسنل حوزه عملیات دانست و گفت: مهم‌ترین ملاک برای شرکت در این آزمون دارا بودن مدرک آموزش معاون فرماندهی برای پرسنل ورودی سال ۱۳۹۳ و قبل از آن است که افراد پس از شرکت در آزمون‌های ورودی (علمی و ورزشی) و همچنین ارزیابی توسط حوزه عملیات و احتساب امتیاز آزمون ایفرد سال‌جاری و کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون یاد شده به دوره آموزشی راه یافته‌اند.

دوره آموزشی تخصصی مدیریت و فرماندهی حادثه

دوره آموزشی تخصصی مدیریت و فرماندهی حادثه

دوره آموزشی تخصصی مدیریت و فرماندهی حادثه


منتشر شده در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =