کاشت گل شب بو

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات کاشت ۴۰۰ هزار گلدان گل شب بو به منظور افزایش زیبایی‌های بصری و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در سطح مناطق ۱۰گانه خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن بهار ۱۴۰۳ و به منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های سطح شهر با اجرای فرش گل و کاشت انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شود.


وی افزود: ۴۰۰ هزار گلدان گل شب بو به منظور افزایش زیبایی‌های بصری و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار در سطح مناطق ۱۰گانه کاشته خواهد شد.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: گل‌کاری فصلی در کنار گل‌کاری دائمی همه‌ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می‌گیرد.


عاقلی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و ایجاد چشم انداز مناسب انجام می‌شود، گفت: کاشت گل‌ها در رنگ‌بندی‌های متفاوت و زیبا در دستور کار قرار دارد تا شهروندان همزمان با فرا رسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل باشند.


وی اضافه کرد: مدیریت شهری کرج از آغاز روز درختکاری به مدت یک هفته علاوه بر توزیع نهال رایگان، هر روز جشن درختکاری را به میزبانی یک منطقه برگزار می‌کند و با بسیج تمامی امکانات، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند.


منتشر شده در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =