بازدید

همزمان با ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها علی قاسم پور رئیس شورای شهرستان کرج به همراه عمار ایزدیار سخنگو شورای شهر کرج و حسین مهاجری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک با حضور در منزل خانواده شهید بهروز واحدی با پدر، مادر، همسر و  دیگر اعضای خانواده این شهید راه قدس دیدار و گفتگو کردند.

رئیس شورای شهرستان کرج در دیدار با خانواده شهید بهروز واحدی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند،  اظهارداشت: دلجویی از خانواده شهدا حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند.

علی قاسم پور اذعان کرد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

عمار ایزدیار؛ قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری خانواده شهداییم

عمار ایزدیار در این دیدار صمیمی گفت: عزم خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امنیت، اقتدار و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم.

حسین مهاجری؛ خداوند متعال برای شما پاداشی مضاعف را ثبت کرده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پدران، مادران و همسران خانواده های شهدا با صبر و استقامت برای پایداری از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از راه شهدا از همه وجود خود گذشتند که جای قدردانی دارد

شهید بهروز واحدی به آرزویش رسید 

پدر شهید واحدی در این دیدار تصریح کرد: از ویژگی های شهید واحدی می توان به مردمی بودن، ارادت به ائمه اطهار و صادق و راستگو بودن اشاره کرد او همیشه عاشق شهادت بود که به آرزویش رسید.


گفتنی است شهید پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس بود که بامداد سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =